Till Liline

2010-09-06 @ 12:24:52
Jag ska ägna ett inlägg till min bästa vän Liline Gustavsson.

Efter en lång och ganska plågsam graviditet har nu det lilla underverket valt att komma till världen. Från att vara helt inställt (jag iallafall) på att det är en liten kille som har bott i mammas mage kom det ut en liten liten flicka.

På bara 2800 g och 48 lång.

Jag vill tillägna detta inlägg till Liline för att hon har orkat att stå ut med mycket under graviditeten och mycket runt omkring, o säga till dig Liline:

Du är min bästa vän, utan dig vet jag inte hur mitt liv skulle sett ut. Vi har ställt upp på varandra många gånger och kommer ställa upp många många fler gånger på varandra, hoppas jag.
Jag vill också säga att jag är stolt över dig vad du har åstakommit, och att jag är glad som har dig!

Många grattis till dig o denna lilla flicka, som du är och kommer bli världens bästa mamma på att ta hand om och älska.

Jag finns här för dig,

Elin 

Kommentarer
Postat av: Casandra

Så fin kompis du är Elin! Det värmare i Lilines hjärta tror jag och till och med i mitt hjärta!Du är så himla gullig tjejen! Kramar Casandra

2010-09-07 @ 23:22:40
URL: http://casandrahenriksson.blogg.se/
Postat av: Liline

Har precis läst inlägget, och nu sitter jag här o bölar kunde inte riktigt läsa klart innan tårarna kom..Du är underbar och jag är glad att du finns i mitt liv och att du finns för mig<3 Älskar dig...puss från mig!

2010-09-08 @ 19:01:13
URL: http://lilines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0