ledig dag

2010-09-09 @ 12:32:56
sitter hos mamma o ska snart åka in till sjukan o hälsa på min morfar som ligger där. Han har legat där sen förra veckan så syrran o ja tänkte åka in o hälsa på honom en stund.

annars så är både jag och hilma lediga idag, vi va ute i bottna igår o fira alice som fyllde år, sen sov vi där tills idag och åkte hem med mamma imorse. Bara de att jag har inte hunnit komma hem än, hade lite jag skulle göra innan o nu är de ingen ide eftersom vi ska åka om en halvtimme.

Har varit o luktat på bebis i veckan också, Lilines lilla tjeja. Alltså det är helt sjukt hur fort man glömmer att de varit så små, tänker ju liksom att hilma alltig varit så stor som hon är nu. Helt otroligt att minnet är som det är.

Aja ska förbereda hilma för o åka in till stan då, vi blev lite osams nyss för hon gjorde nåt med datorn så den blev helt uppochner bilden, men jag kunde fixat som tur va.

Nehe om ja skulle gå då.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0