uppe med tuppen

2010-10-19 @ 06:43:31
idag är vi verkligen uppe med tuppen jag och hilma. Dennis bar upp hilma vid kvart i 6 o då låg vi o mös lite sen kunde jag inte somna om o de finns ingen risk att hilma skulle kunna somna om heller så jag satte på lite barnprogram på tv tilll hilma och själv satte jag mig här.

Idag är det jobb nere på bio sculpture som står på schemat.

Vill ju berätta för er också att jag ska flytta företaget från bio sculpture till Trend (ligger brevid stinsen). De kommer att bli fullt hus där borta med frisörer, hudterapeut och så jag som nagelterapeut. De är i full gång o renoverar hela lokalen o inflyttnings datum är i slutet av november, så 1 advent är det öppet hus, Välkommen.

De kommer bli både kul o nytt o fräscht alltiohopa tror att det kommer bli bra med flera olika verksamheter på en o samma  yta, de finns liksom lite valmöjligheter för kunden, och för oss, man blir aldrig ensam. Man jobbar alltid med nån o de tycker jag är bra. Man träffas ju inte mycket bara för att man jobbar i samma lokal, vilket jag har erfarenhet av från nu, men det känns ändå att man har nån mer med sig.

Nehe om man skulle ta o sötta fart på denna dag, gud jag kommer va slut när jag ska börja jobba sen... huhu..

Ha en bra dag!



Hitta en gammal bild på busungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0