21 år och 4 dagar gammal.

2010-05-12 @ 08:28:19
Jaha då har helgen gått förbi o det är redan onsdag. Jag har haft fullt upp enda sen i lördags känns de som, men idag är jag halvt ledig. Ska ner o jobba på willys i eftermidda. Men än är de många timmar kvar dit.

Inatt vaknade jag av att hilma skriker nere i sin säng o så går jag ner o hämtar henne. Hon var hel genom varm, riktigt varmt så man skulle kunna steka nåt på henne. Tog tempen på henne tidigt imorse o såg att hon hade 40,1 grader hon fick en panodil o när hon vakna var hon lite piggare så jag tog tempen på henne igen o då hade hon 38,8 grader så de har sjunkit lite iallafall. Bara så konstigt för de har kommit från ingenstans, hon hade varit som vanligt på dagis o igår kväll så jag vet inte varifrån de kommer. Hoppas hjärtat blir bättre bara.

I lördags fyllde jag hela 21 år, och hade min familj och dennis familj här hemma. I omgångar som tur va för vi har inte så mycket plats, hade nämligen tänkt att vi kunnat sitta ute men inte då de regna hela dan. Men det gick bra iallafall. O massa fina presenter fick jag också.
Jag bjöd på smörgåstårta som jag och mormor gjort o så vanlig prinsesstårta som jag faktiskt beställde kände inte för att försöka mig på att hinna med de också. Men dagen blev bra trots regn o kyla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0