Nästan färdigt

2010-03-08 @ 13:47:23
Nu har vi fyttat upp till den nya lägenheten, de håller fortfarande på att tapetsera i vardagsrummet så det är fortfarande lite rörigt med alla saker o man har inte riktigt hunnit komma till rätta. Men fint blir de, ljust o fint på väggarna o soligt o varmt är de. Så himla mysigt där uppe, man kan bara gå ut på trappan o sätta sig o sola för så varmt är de. Men jag kanske inte ska skrämma grannarna än :P

Är förvi mamma en sväng eftersom vi inte har nån dator eller nåt uppsat. Ska snart hämta hilmis så ska vi upp till bvc o sen ska jag ner o lämna henne hos mamma o vidare o jobba kl fyra på bio sculpture.
Har varit bort på nt o fixat med min annons som kommer på onsdag så den måste ni kolla in =) Jätte fin blev den.

Bäst att jag hinner med alla andra saker på datorn innan jag måste springa vidare.

Ha en solig och skön Måndag!

Kommentarer
Postat av: Sosso

Åhh det är så roligt att flytta till nytt. Jobbigt innan allt kommer på plats men sen ... Det blir så fint =)



Flyttat till större??

2010-03-21 @ 20:41:39
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0