morgon promenad

2010-03-05 @ 09:45:06
kom precis hem efter att ha gått en 1,5 timmes promenad. Jag och mamma gick o lämnade hilma till dagis idag, sen tog vi lite omvägar hem så de blev en ordentlig promenad. Känner man sig fräsch i ansiktet när man är lite kall o rosig. En halvtimme tar det att gå bort till dagis, så de är ganska långt även om sörrping är litet.

idag ska jag INTE packa, allt är klart för flytt till imorn. Har kund kl två så ska iväg o jobba lite sen. Sen blir de o hämta hilma o eventuellt upp till nya lägenheten. Vi kommer få de helt nytapetserat i alla rum även hilmas som redan va nytapetserat men hyrsevärden tyckte inte de såg bra ut så vi fick gå akut bort till djurbergs o välja tapet, så hilma får en jätte snygg lila tapet med vita kontur blommor på. De kommer bli jätte fint.

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: towe

jaa gud vad tiden går undan :D Jaa ett år blir dom, inte ens en månad kvar tills dess ju! :D hihi då blir de stor kalas ;)



Jag tog kontakt med infoteket, så hjälpte dom mig. Men annars kan du alltid gå in på NTI-skolan, GOOGLA på det, vet inte adressen, men där ser man aillafall alla distans kurser och så. :)

Tycker det ör perfekt att läsa medans jag ändå är mamma ledig :D

2010-03-05 @ 10:52:08
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

jag läser klatt några kurser för att bli undersköterska, missade ett par när jag gick på komvux, men du kan ju välja hela kurser också. alltså så att du blir nåt eller vad man ska säga. men sen om du bara vill läsa typ matte så går ju det också :)

2010-03-05 @ 12:36:45
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

nee jag har inga bidrag men har ansökt om det nu, alltså inga lån. men maan får ju typ 800 för två barn, jag tjänar för mycket för att kunna få vanligt studiebidrag typ. Men får se om de går igenom :)



nope ingen kontakt med nyströmska, bara med NTI skolan, och innan det med infoteket som ligger här i stanm vid arbetsförmedlingen :)

2010-03-05 @ 14:44:56
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0