Tisdag

2010-06-08 @ 09:24:39
snart är de student firande som gäller. På torsdag springer syrran ut på ebersteinska och på fredag springer dennis kusin ut på nyströmska så de blir två firande i rad. O de är en del som ska fixas så jag har tagit halv ledigt på torsdag för att hjälpa mamma o pappa med de som behövs.

idag ska jag jobba em till sent ikväll lite skönt att få ha förmiddan för sig själv bara de kunde vara lite sol också så skulle de bli bättre men den lär väl inte dyka upp idag heller.
Annars är de inget speciellt som har hänt vad jag vet.

Imorn ska jag träffa liline de har jag sett fram emot hela veckan, man hinner liksom inte ses så mycket när båda jobbar hela tiden men imorn har vi bokat in i våra kalendrar att vi ska ses. Så de ser jag fram emot.

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0