ännu en vecka

2010-06-01 @ 19:25:35
har ganska mycket jobb denna vecka så de ser inte så ljust ut att jag kommer kunna hinna o sätta mig framför datorn denna vecka heller. men jag ska göra ett försök.
Hilma är sjuk, fick hämta henne på dagis i fredags, ögoninflammation, febrig och världens utslag på ryggen. Jag ringde vårdcentralen och fick komma upp direkt nästan. Först fick jag avsluta min dejt med Liline eftersom jag var tvungen o hämta hilma mitt i allt o hon sov gott under tiden jag fikade med Liline. Men sen bar det upp till VC, fick ögon droppar och allergimedicin så utslagen är bort men inte ögoninflammationen. Så hon har varit hemma både idag och igår från dagis. Vill inte skicka iväg henne när hon kan smitta de andra barnen.

Imorn hoppas jag hon är pigg, vi ska ju klippa henne då. blir kul o se hur still hon kommer sitta.

Nee nu har jag annat att göra..

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0