tisdag

2010-01-12 @ 10:13:15
Nu är jag tillbaka i bottna efter kursen igår, eller jag kom hem igår kväll men nu sover hilmis så då fick jag lite tid över att skriva.
Jag är så jädrans trött, kanske skulle gå o lägga mig jag med o passa på medans plutt sover. Men det är så mycket annat som måste göras innan så jag får nog ta nästa sovtid.

Igår va hilma hos min moster som är dagmamma här i bottna medans jag var på kurs, där hade ungen ställt sig upp från golvet utan stöd, bara ställt sig rakt upponer. Så nu är det väl inte långt borta tills hon börjar gå och ställer sig ännu mera.

Imorn ska vi in tillbvc och ta andra vaccinsprutan, jag trodde barn också bara tog en , men tydligen inte. Hoppas även på att hon gått upp, sist hade hon ju gått ner lite grann. 

Vår toalett hemma är fortfarande inte klar så vi blir väl kvar här ute i några dagar till, hoppas på att jag kan komma hem till helgen, vill hem o sova i min egen säng, men det funkar inte med hilma om hon ska in o riva när dom håller på o gör ordning o så luktar det inte godis precis.

Om man skulle få något gjort denna dag kanske... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0