Tisdag

2010-01-26 @ 09:03:14
Här är allting som vanligt, förutom EN sak. Hilma har sovit HELA nätter i SIN egen säng två dar i rad nu. Idag vaknade hon halv åtta. Det är himmelriket för mig. Jag fattar ingenting när jag vaknar på morron o hilmis inte ligger i sängen. Fattar inte att jag har fått sova en hel natt. Det har ju inte varit så många av dom nätterna sen hilma kom, men nu kanske det blir ändring, eller också är det bara tillfälligt. Men jag tror på att det är en förändring.

Både idag och igår blev det jobb nere på bio, alltid lika kul.

På fredag ska vi till hilmas dagis för första gången, o hälsa på. Hima fick ett alldels eget kort som var adresserat till  just henne att hon skulle komma dit på fredag. Men jag följer väl med som stöd :P

Nehe om man skulle försöka börja dagen med nåt vettigt?


Kommentarer
Postat av: Casandra

Hej hej! Haha, haha. Jag undra vem det var som vinka, man såg ju knappt att det var du i bilen men gissa på det. Dels var det ju så mörkt och sen kände man ju inte igen bilen. Sa det till Rickard, vem är det vi känner med en mörk bil som vinka som en tok! Men jag tyckte det var du! Med oss är det super bra. Själva? Du har slutat gå på babysången eller? Det är ju imorgon. Skulle vara kul om du ville följa med. :D Kan ju ha sällskap upp! ;) Det där med dopfesten funderade jag faktiskt på men jag tänkte väl att ingen annan skulle gå så jag vet inte. Men ska du och jag gå tillsammans då? Lämna karlarna hemma om de vägrar följa med? La till dig på msn så jag finns nästan alltid där och snacka med. Kramar Casandra ;)

2010-01-26 @ 18:08:24
URL: http://casandrahenriksson.blogg.se/
Postat av: i

vart ska hon börja? :)

2010-01-26 @ 21:23:44
URL: http://idamarialindecrantz.blogspot.com
Postat av: Casandra

Nej , jag la till den mailen du skrev i bloggen! Thihi. Ja, jo jag vet att hon är stora tjejen men du hade kunnat flörta in dig. Var några som var 11 månadeer där idag. Men men. Jag får se om du dyker upp på msn sen. Jag adda dig med min gamla msn för den använder jag fortfarande. Pok

2010-01-27 @ 12:27:19
URL: http://casandrahenriksson.blogg.se/
Postat av: i

Jag mår fint, ska precis sätta mig i bilen och åka upp till Trysil! :) Usch, inte kul i detta ruskväder! Jag jobbar kvar på Snigeln, iaf ett tag till! :) Du då?

2010-01-27 @ 16:46:24
URL: http://idamarialindecrantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0