nu är vi hemkomna

2010-01-15 @ 23:11:04
Idag kom vi hem igen, jag och hilma. Ganska skönt o va hemma faktiskt, är ju första gången på två veckor jag får sova i min egen säng.

Har kommit hem från jobbet, för ungefär en timme sen. Ska väl snart ta o säga god natt. Men jag är inte riktigt så trött än så jag kommer att kunna somna på en gång o de är så jobbigt o ligga vaken tycker jag. Så kan lika gärna sitta här eller framför tv så jag blir trött, de brukar ju funka.

Hilma mår bättre nu, hon hade 38,2 när jag åkte till jobbet men sen hade det gått ner till 37,5 så febern är nog borta nu. Imorn börjar babysimet också, men vi hoppar nog det eftersom hon inte mått så bra. Synd bara, har längtat lite faktiskt, det är så roligt. O så får man ju träffa sofie och nova också.
Men vi tar igen nästa vecka.

Nu ska jag dra mig till soffan o kolla om det finns nåt på tv ikväll.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja vi undrade vart ni va.. Skickade ju till dej i fredag men fick inget svar. Du kanske gör som jag. Läser o sen glömmer att svara för de kommer nåt emellan.

2010-01-17 @ 22:08:58
URL: http://mammapagang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0