irriterad över söderköpings gator

2010-01-19 @ 09:54:49
Hilma sitter i sitt rum o leker o pysslar alldeles själv, hon är så jäkla söt ungen!

Snart ska man ge sig ut i det här jä*la snöovädret, o det gör det inte lättare att gå med vagnen precis. Va ute en stund igår tänkte jag att jag skulle hinna, det tog över en timme att bara gå förbi mamma o sen hemköp, det är så jäkla moddigt så vagnen bara glider o det är hur tyngt som helst. Det är ju fräscht att man är helt genom svett när man kommer in sen igen. O inte nog med det, hur f*n är gatorna röjda här i söderköping. Man får ju f*n gå på vägen o där håller man på att bli överkörd för att man går fel o vagnen bara styr o de hållet man inte vill. Alltså gatorna ser ut som attt dom är helt upponervända när dom är så jäkla ojämna.

A jag är jäkligt irriterad över detta, om inte jag tar mig fram hur tar sig då de som sitter i rullstol fram?
O inte kan man parkera bilar heller, ne man måste ta sig över ett stor berg med snö först om man ska kunna parkera över huvud taget!

Kommentarer
Postat av: Frida

hihi, lite trött på snön låter det som. Självklart kan du få bilderna om dom faller dig i smaken! Men de på bloggen är ganska små.. om du ska ha dom till en flyer så behöver du dem högexponerade. men det kan jag fixa! en och en eller ett kollage?

Kram

2010-01-20 @ 13:52:02
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: sara

att snön aldrig försvinner! :/ usch.

vet du vad jag just insåg - hilma fyller snart ett år! :o

det går ju faktiskt... sinnessjukt snabbt! kommer ihåg typ exakt vad jag gjorde och shit när du ringde och sa att du fått en dotter.

pluttan, pussa henne en massa från mig.

jag har förresten tänkt att jag ska ringa, bara det att jag gått och blivit sjuk och halsen är inte riktigt som den ska så gör mest ont att prata :/ men ringer nästa vecka om inte annat :)

jag saknar er

2010-01-21 @ 18:32:04
URL: http://sscchh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0