Hej o hå

2010-01-04 @ 21:47:01
Skrivet ett inlägg uppifrån fjällen, lofsdalen närmare bestämt. Kom upp hit igår, o det är så jäkla skönt.

MEN, det känns att man inte åkt på ett par år, fy fasen mina ben. Benen är inte riktigt vana vid att stå lutande och låren bara bränner. Jag klarade inte länge ute i backen. Hilma har feber så hon har inte varit ute mer än fem minuter idag o åkt lite pulka, kände att det var läge att passa på, de ska bli över 25 grader kallt i veckan.
Dagen har varit helt underbar med lysande sol och vitbelagda berg.

Just nu sitter en del av oss vid tv o de andra spelar spel, finns det nåt mysigare? att göra saker ihop.

Själv ska jag gå o lägga mig för o förbereda mig mentalt för o ta mig ut i backen imorn.

Ska försöka lägga in lite bilder imorn också..

god natt.


Kommentarer
Postat av: monica

Hej

Härligt kör på i backarna bara!!! Ledsamt för Hilma ha feber i fjällen men luften där uppe kan nog bidra till snabbt tillfrisknande. Kul med kommande bilder försökte se om det fanns några filmer från ert fjäll på nätet men fann inget.

Ha det så jättebra och njut!!!

Monica Uffe och Fredrik

2010-01-04 @ 22:46:24
Postat av: Sofie

Hej Va härligt o vara där uppe.. Jaså de vet man att de kommer nte gå så bar när man inte åkt på ett par år. Hoppas ni har de bra trots att lill pluttan har feber... Kramar

2010-01-05 @ 18:37:25
URL: http://mammapagang.blogg.se/
Postat av: linda

Hej. Vi har tänkt på er, för man har hört att det ska vara 30-40 minus åt ert håll, men då kanske ni klarar er skapligt, 25 minus är ju rätt kallt det med. Här hemma hade vi -19 på eftermiddagen i dag...inte skönt...Ha det så skönt och hälsa brudarna att vi saknar deras glada skratt på mornarna...

2010-01-05 @ 19:46:52
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0