still sick

2010-02-20 @ 14:39:51
vi är fortfarande sjuka, jag fick hämta hem hilma tidigare från dagis igår för hon hade feber och kräktes upp allt hon åt. Så hon är väldigt hängig. Jag är fortfarande förkyld men jag orkar mig upp ur sängen iaf. Jag har inte haft nån feber än tack o lov.
Men jag bara väntade mig detta att hilma skulle bli sjuk, dom säger att barnen blir lätt sjuka när dom börjar på dagis det är ju nya baciller och allt som finns där. Tar ett tag innan de har någorlunda immun för de.

Idag ska vi ta oss ut till fängtorp o fira dennis han fyller inte förrän på måndag men det blev firande lite innan.
Bara vi tar oss ut vädret ser inte så lovande ut kan jag säga.

D ligger o sover så kanske bäst jag börjar väcka honom så vi börjar röra oss ut mot landet.

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0