Jag tråkigt-Hilma kul

2010-02-12 @ 15:41:58
Idag lämnade jag hilma för första gången på dagis. Eller a jag satt inne i personal rummet för att jag skulle kunna vara nära om det inte skulle gå.
Men gick gjorde de, hon lekte o styrde o så gick dom ut o hon somnade i vagnen som planerat. Så allt gick så himla bra. Bara jag som hade det lite tråkigt med så är de.

Nu när vi kommit hem så somna hon o nu har hon snart sovit i två timmar igen. Hon är helt slut efter dagis alltså.
Imorn är det babysim som gäller, sen ska hon hem till mormor och morfar. Så dennis och jag får roa oss alldeles själva imorn kväll.

Ha en bra fredag kväll!!

Kommentarer
Postat av: towe

vad skönt för er, vad ska ni roa er med då? :D

De blir säkert kul.

Det är så kul att få göra nåt själva, när det inte händer så ofta. Man uppskattar det på ett helt annat sätt än förut :D

2010-02-12 @ 20:00:34
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0