Födelsedags dagar..

2010-02-05 @ 17:15:28
Åhh idag har varit en busy day, först va vi på dagis imorse mellan halv nio och tio. Sen hem o försöka göra iordning lite till imorn. Vidare till willys för o handla sen åka ut till bottna.
Vi ska fira mamma som fyller år idag.
Så nu har jag stått och gjort klart tre tårtor tills imorn, bara hilmas kvar nu. Men jag måste ta en paus känner jag, är lite trött i ryggen.

Försöker även söva hilma men hon verkar inte vilja sova alls, även om hon inte sovit särskligt mycket på hela dan.
Men hon somnar nog snart.

tänkte att jag skulle försöka få in lite bilder från hilmas födelse dag men det gårså trögt på våran dator så jag orkar inte sitta o vänta.

Bäst att gå in till hilma, det har gått fem minuter nu va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0