Dagis idag

2010-02-10 @ 14:34:22
Imorse gick vi upp och åkte till dagis, jag bosatte mig i en soffa o tänkte att det är väl bäst hilma får ta de i sin takt och att jag bara finns där om hon behöver. 1,5 timme växlade jag med att sitta i soffan och spela spel med de andra lite större barnen. Inte en enda gång kom hilma till mig. Hon bara lekte. Och gjorde som alla andra såklart, klättrade överallt. Åkte lite rutchkana, kasta bollar lekte med dockor ja allt man kan tänka sig.

Efter dagis åkte vi hem o så tog jag vagnen och gick en liten sväng så hilma skulle somna, hon hade då varit vaken från 7.15 till elva. Sen tog jag vagnen och gick upp för alla trappor upp till Liline. Där fick vi fika och så lekte hilma med Cassandras (lilines syster) lilla Jack.

Sen gick vi till mamma med lite mat och nu sitter jag här.
Mamma skrek precis att hilmis gått 14 steg alldeles själv så det är väl bäst jag går ut o tittar om det kan vara sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0