på landet

2010-08-05 @ 12:12:19
Hilma och jag är lediga idag och imorn så vi bestämde att vi åker ut till landet så nu sitter vi  í solen o ska snart gå ner till mormor o se om hon kan sy ett par gardiner som jag köpte i kalmar i måndags. annas ska vi bara ta de lugnt o slappa är så himla trött. vet inte va de är för fel på mig vill bara sova hela tiden, men de går ju inte.

I måndags va vi som sagt i kalmar jag hilma o sen min familj, Ja körde själv ner o de gick bra, bara att jag va helt slut på tisdagen sen eftersom ja kört hela vägen ner o hem plus att vi gick på stan där nere hela dan också. Fynda lite rea grejer bland annat gardiner då o en väska o nån tröja till mig o dennis tror jag de blev också.

Nu ska jag leka med hilmis '

ha en bra torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0