lediga helg!

2010-08-14 @ 13:42:49

Äntligen har jag den där lediga helgen som jag har längtat efter, men vad gör jag? ingenting, absolut ingenting!

Är nere hos mamma o väntar på att liline ska ringa o säga att vi är välkommna upp till henne ja o hilma. Annars har vi segat hela morronen hilma vakna vid 6 o somna om vid nio-halv tio till halv tolv. Så ja plocka lite, titta på tv, plocka lite igen, satte upp mina nya gardiner i tv rummet, bytte de gardinerna till sovrummet. lite nytt blir de även om man bara flyttar runt gardiner.

Känner att man kan inte vara ute idag om man inte är helt näck, o de tänker jag inte va. Får se va vi hittar på ikväll, dennis är ute o jobbar så vi är ensamma en så länge vet itne när han tänkt o komma hem, ingen ide o tjata heller.


Måste ta hand om min unge som river halva butiken.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0