Work Shop

2010-04-27 @ 09:30:51
Igår va jag på kurs hela dan, som tur va så va de i sörrping så jag behövde inte gå längre än till jobbet. Vi var 20 tjejer som uppdaterade oss på lite nyheter o olika arbetssät. Jag fick vara prov modell så jag har tre olika soreters färger o förlängningar på höger handen. Nåt som är nytt o vädligt populärt är glasnagel. Man liksom förlänger med en helt genomskinlig gele o sen suddar man bara lite på mitten med nån färg. Kankse inte låter klokt men det blev jätte häftigt och lite annorlunda.

Sen hade jag två kunde efter de så jag var hemma vid nio igår kväll så jag är lite seg idag. SKa ner till willys o jobba sen.

Ska ta tag i mig själv nu o göra nåt. Kanske en varm skön dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0