Time to underhålla min blogg

2010-04-01 @ 14:04:02
oj oj oj de va visst ett tag sen ja va här inne såg jag nu. fattar inte att det har gått mer än en vecka sen jag skrev sist. Tiden går så fort när man har mycket att göra, jag har både jobbat ganska mycket på bio sculpture och väldigt mycket denna vecka på willys. Jag har jobbat varje dag sen i måndags jobbar även imorn men sen är jag ledig i helgen så det ska bli skönt.

Alltså jag måste bara säga, fan va folk handlar mat!! asså det är helt sjukt, ni ska se vagnarna de kommer med till kassan. Men tror fan inte det finns nån mat kvar i affären när alla kunder gått ut. Fattar inte, ska man verkligen äta allt det där man handlar. O tala inte om godis gud så mycket folk handlar!
Igår hade jag ett skönt pass 16-19.30 men från att jag kom till min kassa o till att jag gick hem hade jag nog kö hela tiden o inte bara jag alla andra fem kassorna var också fyllda. Hur blir de då idag? Idag ska ju vara värsta dagen på året för alla mat affärer. Men det är skönt för jag stänger inte idag iallafall. Jobbar bara till halv nio. Får se om jag kan gå hem då.

Hilma var påskkärring igår hon fick lite rouge o några svarta prickar på kinderna o sen en scharlett o ett förklädde så åkte vi ut till min mormor och morfar o farmor o farfar o överraskade dom lite med en lite söt påskkärring. Hon va så söt i sina små gula gummistövlar och gick omkring på gårdsplan. Lilla hjärtat mitt.
Men hem vägen somnade hon direkt jag satte in henne i bilen. SÅ det var jobbigt o va påskkärring.
De skulle flyga till blåkulla idag på dagis så hon har scharlett och förkläde idag också bara hon vill ha på sig de så klart. Kanske är trött efter gårdagen.

Nu ska jag hämta mat o sen dra mig bort till jobbet.

Ha en härlig dag!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0