Stolt mamma

2010-04-29 @ 09:10:51
Igår var jag och hilma och  hälsde på henne lilla kusin rasmus. Han var så lite o jag fattar inte att hilma också varit så liten. Hon blev så himla stor på en gång när man fick se rasmus ligga på golvet och hon gick omkring brevid.

Sen åkte vi in till stan men syster alice ja köpte en ny mobiltelefon som jag kan ha inom arbetet o lite smink. Vi åt på maxi o hilma va så dukitg hela tiden o satt i vagnen med sitt kex.

Igår kväll var de modevisning på brunnsalongen, jag lämnade in hilma till mamma o gick ut o satte mig i publiken tillsammans med dennis o hilmas famor o farfar. Inför första ingången hade jag hjärtklappning, tänk om hon vägrar gå, tänk om hon ser mig o vill komma till mig. Vi satt tredje raden från podiet där de gick. O de va rätt så bra, hilma hade inte en chans att se mig. O så när hon kommer ut mitt lilla hjärta så är hon så duktig, första omgången bar alice henne, men sen gick hon både andra och tredje alldeles själv. Hon höll alice i hande men endå hon gick självmant utan att vägra. O jag blev så otroligt stolt. Kan man bli annat när man hör folket bara åhh, titta så söt, åhh.
Så jag satt där på tredje raden o bara njöt av att det där är minsan min dotter som går där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0