Soligt och blåsigt

2010-04-17 @ 18:15:48
Här i göteborg har det varit soligt med blåsigt hur har det varit hemma idag?
Hilma och jag gick en timmes promenad imorse, kände mig väldigt hurtig och duktig tills jag gick förbi en ica butik o köpte med mig godis hem till alla. De är ju så gott. =)

Sen har vi bara tagit det lugnt över dan, förresten så har dagen gåttt väldigt fort. Så gick vi en timmes promenad runt slottsparken o kom hem för nån kvart sen. Fast nu va de lite kallare än i morse men rosiga kinder de har vi hilma och jag.

Snart blir de mat ska börja göra iordning hilma för kvällen o lägga henne o hoppas att hon kommer soman bättre än igår. Så blir det nog ett glas vin o väldigt god mat för det luktar helt underbart i hela lägenheten.

Börja natta hilma va de ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0