kvällspromenad

2010-04-28 @ 06:46:53
igår kväll jobbade jag till sju nere på willys, sen när jag kom hem försökte jag hitta nån som ville gå en promenad med mig, men det slutade med att jag gick själv. O de va så skönt, o så fint när solen lyser och håller på att gå ner. Jag gick kanalen o sen förbi willys o hem så det blev en liten promenad allt. Skönt va de iallafall när jag kommit in sen.

Idag ska hilma och jag åka o lukta på bebis. Vi ska  hälsa på hilmis kusin, lilla rasmus. Sen blir de vila för hilma hela dan eftersom hon ska gå modevisning ikväll så då måste ju hon vara pigg.

Kommentarer
Postat av: ida

då ses vi där! :)

2010-04-28 @ 13:37:52
URL: http://idamarialindecrantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0