som en gräddbakelse?

2009-09-22 @ 14:59:42
Okej, jag ska INTE gifta mig vad jag vet än så länge. Jag ska vara med på bröllopsmässan som är i söderköping den 4 oktober på söderköpings brunn.
SÅ jag var inne o provade ut en brudklänning jag ska visa upp då. Det kändes lite konstigt måste jag medge att stå där med en väldigt maffig och vacker klänning, med slöja och tiara. man fick nästan en chock över att det fanns nåt som passade o att man sjäv kan tycka att man är lite fin.
Väldigt vacker klänning kommer jag att ha, så jag tycker att man ska komma o titta. Om ni inte vill se på mej så finns det mycket annat att titta på också. Tror det kommer bli väldigt roligt, o väldigt vackert.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0