Sjukling

2009-09-17 @ 12:59:43
Igår var hilma sjuk. Hon hade 39,8 i feber på natten o omkring 38,8 hela dagen igår. Mådde inte alls bra min lilla älskling. Faktiskt första gången hon är sjuk sen hon föddes. På kvällen gick det upp över 39 grader igen, men sen sov hon hela natten till fyra imorse o idag har hon ingen feber alls. Men snorig är hon ännu.
Har varit o tittat på ännu ett dagis idag utan hilma dock, det kändes bara helt rätt. SÅ bra. Personalen var jätte trevlig, nya o fräscha lokaler, o så som dom arbetar är precis vad jag vill ha. Men jag ska ge de andra en chans också för det är ju inte säkert vi får det dagiset vi önskar, o då är det ju bra att  man varit o sett hur de andra är också.

Men nu ska vi gå till mamma o äta lunch.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Angelica&Max

Vilka dagis har du varot och kollat på och vart vill du att on ska gå ?

2009-09-17 @ 15:09:22
URL: http://mammaanegliicaaa.blogg.se/
Postat av: towe

stackars gumman :( ..

mina barn är med förkylda men dock ingen feber.. ÄN! hoppas vi slipper det.

2009-09-17 @ 18:04:11
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0