Nån som saknat mej?

2009-09-04 @ 09:40:42
har egentligen inte tid för o sitta vid datorn, o speciellt inte o fastna för o skriva i bloggen. Men jag upptäckte att jag visst inte uppdaterat nåtpå hela veckan så nåt var jag ju tvungen att skriva.
Denna vecka har varit fullt upp, varje kväll har det varit nåt att stå i o dagarna går ju som sagt väldigt fort.
Idag är det iallafalla fredag och det är snart helg vilket känns skönt.
Hilmas babysim skulle börja imorn men dom ringde nyss o sa att det var inställt pga av dåliga vatten prover. Även om det är tråkigt att det är inställt för jag har verkligen längtat efter detta, så känns det skönt att dom ringer o säger sånt så inte barnen blir sjuka.
Hilma är inne i nån negativ spiral tror jag, vi sov ju hos mamma hela förra helgen o då började de ju gå bra för henne o sova hela nätterna men nu är vi tillbaka där vi började igen. Jag vet inte vad jag ska ta mej till snart när man inte vet vad det är som är felet. Har hon ont i magen, hungrig, mörkrädd,för tyst, tänk om hon kunde prata vad enkelt det skulle vara då.

Nee nu ska jag ta tag i denna dag, är lika mycket att stå i idag som det varit resten av dagarna.









jag har känslan på att det kommer bli bra allting.
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0