Medeltidsmarknad

2009-09-12 @ 17:05:39
Denna helg är det den årliga medeltidsmarknaden, till skillnad från alla andra år har jag faktiskt inte jobbat iår. Brukar klä ut  mig och vara så fin i medeltidaklänning. MEn inte iår, fick till o med möjligheten o titta på marknaden o kolla runt på allt som händer, eldshower, jonglering, hästar, marknadstånd. Det mesta.

I år fick jag till o med vara med o tävla om skatt kistan, hehe. Det är en femkamp man tävlar mot en annan person i. Jag tävlade mot minsta syrran o vann över henne så klart. hehe man måste ju vara smart. Men jag vann INTE alltihopa alltså alla pengar som är i skattkistan. Alla som är med o  tävlar måste betala fem kronor så de blir ju lite pengar iallafall. tror de va nästan 2000:-

nu ska jag hitta på nåt att göra ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0