På evaboden.

2009-10-19 @ 14:08:12
Jaha nu sitter jag här hos mamma på evaboden, hon skulle iväg på ett ärende så då fick jag ställa upp o vakta butiken så länge. Har gått en liten promenad med Liline, de va skönt. Lite bitande kyla i kinden och en rolig vän o prata med gör ju promenaden lite roligare =)

Jag undrar över en sak här på bloggen, när man kollar statistiken så står det ju unika besökare och sidvisning eller vad de står. vad är det för skillnad? jag fattar liksom inte vad de står för. Nån som kan förklara?

Om jag skulle gå o titta om jag kan hitta nåt fint till hilma, vet att jag hängde upp en så söt tunika i helgen som jag vill att hilma ska ha. men barnbidraget kommer ju inte förrän imorn .....

Kommentarer
Postat av: Casandra

Alltså unika läsare är varej person som läser din blogg. Från en IP-adress. Och antal sidovisningarna är hur många som vart inne på din sida. Tex om jag går in på din sida är jag en unik läsare och en sidovisning men går jag in fler gånger på en dag är jag en unik läsare och flera sidoviningar. Hmm blev du klokare? Rörigt att förklara så här.. Söt on är Hilma! Kram

2009-10-19 @ 18:10:49
URL: http://casandrahenriksson.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Elin! Unika besökare är som det låter, alla unika personer som kikat på din blogg. Sidvisningar är hur många gånger din blogg har visats under dagen. Till exempel kan någon kikat på din blogg 14 gånger under dagen, vilket bli 14 sidvisningar men bara 1 unik besökare. Hänger du med?



Kram

2009-10-19 @ 19:10:50
URL: http://fridacarlssons.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0