Överallt.

2009-10-23 @ 15:26:58
Igår satte sig Hilma upp alldeles själv från att hon ligger på golvet. Ser så roligt ut nu när hon håller på o styr så mycket på golvet, benen är överallt.

Imorn blir det att jobba, chefen ringde mig igår och frågade om jag kunde komma och jobba lite på lördag. Visst sa jag, så jag ska köra passet 8,15-17,30 det blir roligt. Lär vara helt slut, har ju inte jobbat på ett tag o så är det lönehelg också. Men det lär nog finnas nåt att göra iaf.

Ikväll blir det bara lugna puckar, kanske ett glas vin till maten vore gott. Tänkte slå till o laga potatisgratäng och kött. Va så länge sen vi åt de så idag slår jag till.

O storkok till Hilma håller fortfarande på, ska göra mat till henne nu tänkte jag.

Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg ! kolla in min http://wiikluunds.blogg.se ! ha dt bra :)

2009-10-24 @ 22:51:00
URL: http://wiikluunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0