Jag måste ju berätta

2009-10-09 @ 16:06:11
Jag har två saker att berätta idag.
Det första jag vill säga är grattis till lillsyrran som tagit sitt körkort idag. Jag skjussade in henne imorse, jag undrar vem som var mest nervös hon eller jag. Jag var iallafall lite små nervös =)

Det andra är också en gratulation till dennis syster. Hilma ska nämligen få en lite kusin i april. Jag har räknat ut att jag kommer ju bli moster till de barnet, eller a "ingift" moster.  Och dennis kommer bli morbror haha det låter så gammalt =) Morbor alltså inte moster. :P

Hilma kryper omkring här på golvet, eller rättare sagt hon tåar sig fram. Hon anväder bara ena stortån för att skjuta sig frammåt. Ser lite roligt ut o efter ett tag är hela tån helt illröd. Nu ser jag tillomed att hon börjar krypa ihop och upp på knäna så det är väl inte länge förrän hon kryper. Grejen är det att jag tycker det går så fruktansvärt fort fram iallfall. Hon är överallt där hon inte ska vara Som kontakter och under skrivbordsstolen så man inte kan röra sig om man sitter i den för då klämmer hon fingrarna.

Kommentarer
Postat av: towe

trodde nästan du skulle skriva att ni ska ha barn igen :) hihi

2009-10-09 @ 23:12:47
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0