Ingen babysång idag

2009-10-21 @ 15:38:02
jaha idag blev det annat än o gå på babysång. Jag kände att jag var tvungen att köpa ett par nya skor eftersom jag har vattenläcka i mina som jag äger nu. O enda dan som mamma kunde åka in var ju idag då, så då fick jag prioritera skor istället. Det är inte så himla lätt att åka in till stan med barnvagn, ett barn och samtidigt hålla reda på väskor och sen prova skor.

Just nu är Hilma inne i en period där hon verkligen prövar mig o dennis. Hon är överallt mest där alla kontakter och sladdar är, vi säger till henne varje gång (visst hon är lite och förstår inte) men på nåt sätt så känns det som att hon har en aning om vad vi är ute efter, hon sätter/lägger sig nämligen på sidan och bara tittar på oss o ler o sen så vänder hon sig om och fortsätter. Det är ju lite svårt att hålla sig när hon är så jävla söt men det är nåt vi får öva på.
Hon drar sig fammåt med ena lilltån och armarna. Shit vad starka dom måste va i armarna o bara dra sig frammåt hela tiden. Ja menar tänk om en annan kunde och orka göra så, jag är ju helt slut efter fem minuter om ens de.
Men hon har börjat ställa sig upp på alla fyra och gunga framå och tillbaka så det dröjer väl inte länge innan hon kryper. Hon försöker sätta sig också men det går inte så bra, hon bara glider hela tiden men hon trälar och trälar.

Imorn blir det BVC, får se om hon har gått upp i vikt bättre denna gång.  Men det hoppas vi på.


Såhär vänder sig ungen o bara tittar på oss

Kommentarer
Postat av: Towe

gllunge!

2009-10-22 @ 09:23:15
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0