Idag fast för ett år sen

2009-10-10 @ 11:47:24
Igår va dennis och  hämtade nya bilen. Eller den är begagnad fast ny och fin för oss. Så nu har vi köpt en volvo v50, en kombi bil men inte lika stor som en v70, nån som förstog förklaringen? Så vi tog bilen ut till mamma o pappa igår och fick kvälssmat. På vägen ut svängde vi förbi dennis föräldrar och lite annat folk för att visa bilen. O bara för att ha en anledning att köra den. Hilma är tvungen att sitta där bak eftersom det är en sån där krockkudde där fram. Men det gick fövånadsvärt bra, ioförsig så sov hon hela vägen ut men hem satt hon där bak själv i mörkret o snuttade på sin rosa napp. O så världens smile när man öppnar dörren och det börjar lysa.
Bilen går tyst, framrutan är rena himlen (den vi hade innan var jätte repig), snygga svarta säten, smidig o köra och telefon i bilen inte för att jag vet vad vi ska ha det tilll men det kanske är bra o ha :P

Idag ska hilma hem till sin mormor och morfar och sova där tills imorn. Dennis och jag firar ett år som förlovade idag och då skulle vi föröska hitta på nåt själva tänkte vi. O sen få sova ut lite. Men det blir nog en lugn dag och kväll eftersom vi köpte bilen i present till oss själva :O så det blir kanske bara en promenad o sen sova ut ordentligt så hilma har pigga och glada föräldrar när hon kommer hem imorn =)

Just nu ligger plutt och sover, vi har ju varit på babysim o de verkar vara tröttsamt för snart har hon sovit i två timmar. Men hon var jätte duktig idag älsklingen.


Kommentarer
Postat av: towe

jaa vi har de jätte bra, hoppas ni hittar på nåt kul ikväll då, och skönt med sov morgon :) hihi.

2009-10-10 @ 11:50:41
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. vilken fin blogg du har.Tyvärr va ju inte den kameran min, jag hade lånat den av min syster, det var det som gjorde att jag kände att jag var tvungen att köpa en egen.... jag köpte en liknande den jag hade med på mässan, det är en enkel kamera som om man vill sköter sig helt själv, men man kan ju exprimetera med den också. den är inte super dyr men inte direkt billig heller...men det är det värt...det är ju så kul att ta kort.

2009-10-11 @ 19:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0