Vaccinsprutan tagen!

2009-11-19 @ 19:19:13
Nu har vi kommit hem från sjukan, tog "bara" två timmar denna gång. Men det gick super bra, hilma är så otroligt duktig när det gäller sånt där, tror hon har väldigt hög smärtgräns.
Hon fick börja med att ta prick test om hon tålde vaccinet eller inte, en kvar efter läste dom av de o sa att de va okej, o att hon fick ta sprutan. Precis innan vaccinet i sprutan var slut, då reagerade hilma på att det gjorde ont för då skrek hon till lite, men det var det enda ljudet hon gjorde ifrån sig under hela tiden. Förutom att hon tyckte det var roligt när det ekade i korridorerna så jag höll på att skämas ihjäl när hon "ropade" o alla bara tittade.
Iallafall, efter sprutan fick vi sitta o vänta i 30 minuter för att se ifall hon skulle få en reaktion. Ingen reaktion, så vi fick åka hem. O nu ligger hon helt utslagen i soffan, det är ju spännande att vara på sjukhus det finns så mycket folk att titta på.

Imorn är det fredag, fattar inte hur fort veckorna går igentligen. I helgen blir det kalas!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Nu vet jag varför hon "ropade" när vi gick i trapphuset häromdagen, de ekade förstås!!!

2009-11-20 @ 07:54:47
Postat av: towe

jag kommer inte ihåg, men vimsadekor.se har mycket fint. sök på google så får du upp en massa fint det gjorde jag, jag har ju beställt från lite olika ställen

2009-11-20 @ 15:11:50
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0