snabb logg

2009-11-11 @ 17:56:19
Ska snart dra iväg på vattengympa, skulle bara skriva ett inlägg tänkte jag.
Dataskärmen funkar nu lustigt nog, vi vet inte vad det va för fel på den o de kommer vi nog inte få reda på heller.

Idag har vi varit på babysång. Hilma skulle ju såklart ställa sig upp på en liten leksam som flyttar på sig ganska lätt, hon slog över. Ramla ner med kinden i backen så hon fick en liten fläskläpp. Känns som att det blivit många fläskläppar på sistone, o fler lär det väl o bli antar jag. Hon mår bra nu iallafall, har bara sovit otroligt mycket idag.

Nu måste jag göra iordning mig till vattengympan med tanterna =)

Ha en fortsatt bra onsdag!

glöm inte desperate housewifes ikväll bara ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0