Måndag

2009-11-09 @ 11:45:54
igår firade vi fars dag med middag. o jag kan säga att jag är fortfarande mätt det var så himla gott, potatisgratäng och fläskfile o lite svamp =) mumma.

förut upptäckte jag att hilma har fått tandspricking och att tand nummer tre kommer. I överkäken, det ser jätte roligt ut för den ser ur som en bred sockerbit. kommer nog se lite roligt ut när den väl  kommer ut då hon kommer ha två tänder i underkäken och en i överkäken.

vi har även provat ut ett par skor/kängor till hilmis som hon ska önska sig i julkapp. Hon måste ju kunna ha nånting när vi åker till fjällen o vi hitta jätte fina skor stadiga och bra att börja gå i.

idag blir det inte så mycket att göra mer, en lite lugnare måndag. Ska till massören ikväll o få iordning på min rygg.

ska nog passa på att vila lite nu när hilmis sover.

Ha en skön måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0