Det är så här att

2009-11-03 @ 18:52:42
Dennis har varit hemma o vatt sjuk i några dagar nu så datorn har inte direkt varit ledig. När den väl varit de så har jag haft annat för mig så jag har inte hunnit o uppdaterat så bra.

Just nu har jag en liten nakenfis som kryper omkring på golvet, hon blir nio månader idag, igår va de allra första gången hon ställde sig upp själv. Det var i spjälsängen som tur va eftersom de va lite vingligt.
Hon skulle försöka idag också vid tv bordet men det var inte lika mjukt att landa där så då slog hon i huvet lite.
Annars har det inte hänt så mycket, väntar ivrigt på mina julkort jag har skickat efter och förstoringarna på en del bilder som vi tog hos fotografen, men det lär kanske ta ett tag till.

Jag har gjort köttbullar och bakat idag också, känner mig lite "husmorlig" men det är bäst o passa på när dennis är hemma.
Men nu är det alldeles för tyst här hemma så jag tror det kan vara nåt på G!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för lunchen idag,köttbullarna var super goda!!

2009-11-04 @ 15:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0