städhjälp och påskpresent

2009-03-28 @ 17:34:18
ja det är lite av denna helg har haft att erbjuda.
Igår var farmor inne från kl nio till tre och hjälpte mig att städa, väldigt väl behövt.
Jag hade även tvättstugan o det är inte lätt att tvätta när man är själv så det var till stor hjälp, tack så mycket farmor.

Imorse var jag hos frisören och friskade upp utseendet med lite ny färg och kortare längder och lugg. Och när jag satt m ed färg i håret kom mamma förbi o sa glad påsk och betalade hela kalaset åt mig =) det var väldigt snällt tycker jag :)
för pengar är ju inget man har gott om precis. För övrigt var dennis ensam med hilma för första gången i två timmar, han är duktig som klarade av det tycker jag för hon var inte på världens bästa humör precis. Hon är liite mammig av sig tror jag.

Ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt, blir nog bara att va hemma o ta det lugnt.

Imorn kommer anna o tar bilder på hilma till dop kortet ska bli spännande.

Men nu är det en hungrug tjeja som håller på att äta upp hela mig som gapar, bäst jag går.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Visst är de skönt med städ hjälp för man hinner ju inte de själv.Har en dotter på 5 veckor..

2009-04-05 @ 19:51:27
URL: http://mammapagang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0