Fem generationer

2009-03-02 @ 09:35:26
 igår va jag och hilma ute hos mamma o pappa, eftersom det var så himla fiint väder tog mamma jag hilma o syrrorna oss en promenad, sen blev det middag. Fläskfile med klyftpotatis o kantareller, sååå gott!
Sen bar det av ner till ålderdomshemmet för att ta kort på Pappas morfar, farmor, pappa, jag och hilma. Vi är nämligen i fem generationer än så länge o de ville jag ha kort på för det är ju inte så jätte vanligt.
Så vi tog lite kort, men just nu strejkar min kamera så jag lägger in lite bilder vid ett senare tillfälle.

Inatt har Hilma haft jätte ont i magen har bara legat o gnällt hela tiden. det är så himla svårt o veta vad man ska göra, vill ju inte att hon ska ha ont eller ligga o gråta för de.  men hoppas det blir bättre inatt, imorn ska vi till bvc så då kan hon ju säga vad jag ska göra.

idag ska jag nog bara mysa med Hilma, orkar inte ta mig för nånting känner jag, kanske ta en promenad bort till willys o handla till maten ikväll. a vi får se.

Nu ska jag äta upp hilmas kinder. =)

Kommentarer
Postat av: Towe

Aboslut, hunden måste jag ju gå ut med så då kan jag ju ta det i samma veva ;D haha men de vore mysigt. Vill ju se gullungen med dom stora fina kinderna. Jag lär väl få världens längtan efter efter mina snuttar när jag får se henne :)

2009-03-02 @ 11:50:54
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Linnea

Akta så att hon inte hugger tag i läppen bara :P hehe

2009-03-03 @ 08:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0