jag undrar ja..

2009-06-12 @ 10:37:25
vilket jävla väder det är ute, de bara öser ner. hoppas det spricker upp lite för dom som ska ta studenten här i söderköping idag. igår var det ju jätte bra väder, hilma och jag var runt o firade studenter igår, full fart va de.
just nu ligger hon o sover på sin matta under babygymet. Hon är helt underbar min lilla flicka. Kommer man någonsin fatta att hon, det lilla underverket är min. Att hon har växt inom mig och sen kommer att finnas i mitt liv för alltid. Kommer hon någonsin förstå vad hon har förändrat här i världen. Allt det positiva hon har skänkt mig, att hon har gett mej ett helt nytt liv.
Ett liv som är spännande och helt fantastiskt, och att man törs fantasera in i framtiden för.
Jag längtar tills hon kan säga mamma och ropar efter att komma upp i min famn och bara krama om varandra, lika mycket som jag längtar efter det, lika mycket njuter jag nu av tiden.
Även om man alltid kommer ha dagar som man helst vill ligga under täcket så lyfter denna lilla krabat som kommit in i mitt liv upp allting. Man går upp endå även om täcket är väldigt inbjudande.

Det jag vill med detta inlägg är nog att försöka säga hur mycket jag älskar min lilla flicka. Att hon förändrat livet till max.


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja visst är det underbart! Min son föddes den 24 maj o det är först nu man börjar fatta att han verkligen är min!

Tack för tipset! Ska kolla in sidan. Fick ett tips om en låt från tecknade Tarzan som hans mamma sjunger till Tarzan när han är bebis. Vet inte vilken låt det är men ska söka på den.

Aldrig ska jag sluta.... Funderade kring den låten o den känns kanske mer som en bröllopslåt! Får nog fundera mer tror jag....



Ja, Skälllvik vet jag vart det ligger! Min pappa bodde i Sanden tidigare. Det är jättevackert där ute så jag förstår att ni valde den kyrkan. Kul med kopplingarna från er sida oxå ju. Vi ska döpa Alexander i Östra Eneby kyrka. Vi tillhör inte den men min sambo är döpt där, min pappa är döpt o konfirmerad där o min farfar är begravd där. Så det känns oxå lite specielt. Själv är jag döpt i Skönberga kyrka o konfirmerad i ST Laurentii.

2009-06-12 @ 13:01:30
Postat av: linnea

Vad härligt det låter, Jag tror att hilma kommer få världens bästa uppväxt så mycket kärlek hon får av dig och dennis =] Det var jätte mycigt att få komma och hälsa på en stund förut =D

2009-06-12 @ 23:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0