soliga dag

2009-07-13 @ 20:22:25
dagen började med att min syrra ringde o väckte mej o frågade om jag ville åka ut till sanden, jag fatta inte ens att de va fint väder ute men jag sa ja. så då va de bara att gå upp o packa med sig allt man skulle ha med sig. Hilma har en tendens att vakna runt tre o somnar o vaknar till runt sju, sen sover hon till nio ungefär så jag han ju en del innan gumman vaknade.
Åkte ut till bottna hämta grejer o sen vidare ut till sanden. Det va jätte skönt, blåste lite lagom o inte för varmt, men bara det gjorde jag inte. Hilma låg i bara blöjan på filten o hon tyckte det va så skönt. Men nyfiken som hon är vill hon ju varken äta eller sova när man är nånstans så till slut va hon så övertrött så hon somnade på filten så skönt.

Sen åkte vi hemåt till dennis, han hade lagat mat eftersom jag kom hem senare, annars brukar jag ju alltid vara hemma. Sen blev hilma på väldigt argt humör, hon ville ingenting alls. Tillsists fick vi henne o sova så nu sover hon, har försökt att väcka henne för mat, men det gick inte så bra. Hon är nog väldigt trött, hoppas hon vaknar snart bara annars lär det bli en jobbig natt för både mej o henne.
nehe om man skulle titta till vad dennis har för sig.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo vi kan oxå alla dagar... Här kan du får mitt nr så kan du ju skicka när de passar dej=) Ja hon kladdar som bara den o över allt...

2009-07-13 @ 20:25:17
URL: http://mammapagang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ammar du fortfarande på natten?! Det behövs inte =) min son är exakt en månad äldre än din dotter, och vi slutade för en månad sen att ge honom mat på natten.. Och det rådet fick vi på bvc. Dom klarar sig galant utan mat, och dom vaknar inte av hunger, utan vill bara se att vi föräldrar är där. I samma veva som jag slutade amma på natten började vi med 5 minutersmeoden så att han skulle somna bättre, och kan varmt rekommendera den metoden, nu är det bara att lägga ner honom så somnar han inom 10 minuter. an sover mellan 7-7, utan mat. Hoppas du tog det som en vänligt tips och inte som kritik =)

2009-07-15 @ 09:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0