rolig vecka...

2009-01-24 @ 11:05:37
denna vecka har gått väldigt fort tycker jag. redan lördag liksom. har gjort ganska mycket i veckan.
jag har kommit på att jag ska göra ett album med bara maggbilder och vad som hände veckovis i graviditeten, har satt in alla bilder som jag tagit och börjat skrivit lite. Det var ganska roligt faktiskt, jag brukar inte tycka sånt där är så roligt. Men det är ju till bebis som den kan läsa i när den blir större, och även lite för mig så jag kan jämföra om det blir fler barn i framtiden.

ikväll ska jag o dennis på konsert med mamma, pappa, moster, morbor och mina kusiner på loui de geer. kommer nog bli bra, har ju haft denna dag som ett mål så att jag inte ska ha fått barn innan o nu är den här så jag hoppas verkligen att konserten är värt allt :P

nee nu ska jag väl försöka göra nåt vettigt av dan innan vi ska iväg sen..

hej...

Kommentarer
Postat av: towe

vilket datum var den där "kursen" vi skulle på nu igen? :D glömde skriva upp den i min kalender. :P

2009-01-24 @ 14:16:24
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: anna

Klart jag kan göra det =) Är du intresserad lr?

2009-01-24 @ 21:33:35
URL: http://declaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0