inte en blund

2009-01-28 @ 12:49:54
inatt har jag inte fått sovit mycket, hela dan igår hade jag värkar med fem minuters mellanrum, lite jobbigt va de. vid åtta tiden började de göra ondare o ondare, vid halv tolv tog jag en dusch. Inget hjälpte ringde till förlossningen o ja fick åka in igen. Men det var inget som hade hänt, men jag skulle endå vara kvar för observation. Men på grund av smärtorna fick jag knappt nån sömn alls. tror jag sovit en timme på hela natten. Så är ganska trött nu, men även om man är så jävla trött så går det inte o somna. är så mycket i huvet så man inte kan slappna av. börjar känna att det kan dra igång nu kommer ju inte orka om jag ska gå såhär i 4 veckor till.

föräldragruppen igår, ska jag inte nämna. inget för mig o dennis. vi va ju liite äldre än dom andra, eftersom det var på ungdomshälsan.

nee ska försöka sova lite iaf.

Kommentarer
Postat av: Carro

Gumman då:( Va jobbigt att du har SÅ ont. Dom måste ju ge dig nått så d inte gör lika ont tycker man:S Nästan o hoppas på att bebisen tittar ut om en vecka eller 2 då så du slipper smärtan hela dagarna. Här e d bra. Ledig idag, me måste ändå handla så ja ska liksom ner te jobbet sen ändå:D Jo ja jobbar fortfarande. 16 mars går ja hem på heltid tills bebisen känner för o titta ut;) O min son trotsar gärnet här hemma för tillfället så vi får la se om d lagt sig te bebis kommer. Hoppas fan d:) Lycka te me allt nu iaf! :) Puss!

2009-01-28 @ 12:56:05
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: towe

lilla gumman, tänker på dig!! Hoppas du kan hlla ut, och om inte så är det ju inte så farligt med en månad för tidigt. Bebis lir nog världens finaste ändå :)

2009-01-28 @ 19:22:01
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: kikki

du verkar inte ha det så roligt nu, du får försöka hålla ut! =) också får vi hoppas att bebis vill komma ut någon vecka tidigare iaf :)

2009-01-30 @ 19:13:22
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0