Babyproffsen

2009-01-03 @ 17:18:14
japp idag har jag spenderat dagen inne i stan och på babyproffsen. Måste ju köpa allt till bb väskan så den står klar när det är dags. Köpte även ett skötbord, badkar, täcke och kudde, bärsele och påslakan till vagnen. Så nu är nästan allt klart tills bebis kommer, bara att köpa en liten mössa och pyjamas kvar.

Imorrn åker familjen till fjällen, UTAN mig, men det är ju mitt eget fel. Tog ju ledigt fel vecka mitt nöt så jag är ledig veckan efter istället, tyckte jag var ganska bra gjort av mig. :) jaja jag lär väl hitta på nåt att göra, har ju lite jobb iaf.

nee nu ska jag vila mej, det är jobbigt att va på stan när man är med barn.

Kommentarer
Postat av: Towe

Jaa, eller på mödra är det, det är min barnmorska som håller i de, konstigt att ni inte blivit inbjudna än :O .. blir ju som sagt lite liite tid tills barnet kommer, och då kan de ju komma för tidigt med, så man hinner ju inte förbereda sig =/

2009-01-03 @ 19:34:50
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Towe

Min barnmorska heter elisabeth hegg, nae inget spec för att de är tvillingar, det är ju vanlig grupp, det är de som är så konstigt :0 ..

Jag har tid nästan hela januari, du då? ska inte du bli ledig från jobbet snart och gå hemma och vänta på födandet :D

2009-01-06 @ 21:43:24
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0