tidigt lucia firande

2009-12-11 @ 10:10:50
ja de är både lite tidigt datum mässigt och så blev det att gå upp tidigt, kl åtta stod mamma jag och hilma utanför drothemskyrkan o väntade på att få komma in o se mathilda gå i lucia tåget. Synd att man inte ser så mycket i kyrkan för alla pelare men det lät bra. De tyckte hilma också, hon sjöng nämligen med rätt så mycket. Jag säger bara KEX, det är super.

På söndag ska vi på ytterligare lucia firande men då är det ju rätt dag och så är de på kvällen så man kan sova lite på morgonen. Då är de tredje syrran alice som ska sjunga med musikklassen, de tror jag kan bli riktigt fint.

Här hemma går Lotta Engbergs (ja det är sant) julskiva för fullt, ja tycker den är jätte fin. Väldigt blandat låt val.

Nu ska jag fortsätta min fredag som jag inte alls har nån koll på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0