det blir aldrig som man tänkt sig

2009-12-30 @ 19:44:26
En dags jobb är utfärdat. Dagen blir verkligen inte som man tänkt sig.  Först gick jag upp o skulle jobba hos mamma hela dan, med inventering. Men sen ringde det en kund som ville ha sina naglar fina tills imorn så då blev det att jobba borta vid bio. Det är så jäkla roligt när det är kunder osm ringer och jag får jobba med det jag vill =)

Imorn är det nyårsafton, nån som ska hitta på nåt speciellt? Vi ska till svärmor och svärfar och äta lite mat och ta det lugnt. Ladda upp inför söndag, då det bär av till fjällen.

Det står en liten plutt brevid mig som vill gosa och är jätte trött, bäst jag tar upp henne.

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej Elin! hoppas allt är bra! Har läst din blogg lite då och då så har förstått att du jobbar med att göra naglar? Vad kostar det ungefär att göra naglar hos dig?



Stor Kram!

2010-01-02 @ 13:22:01
Postat av: Anonym

svar: Hej tove, det är bara bra här. hur är det själv? haft ett bra nyår. joo jag har börjat o jobba lite nu o det är så kul =) jag tar 550 för en förstärkning som är på den egna nagel längden om man säger, o en förlängning 690. är du lite intresserad? kram

2010-01-03 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0