dags för jobb igen

2009-12-22 @ 14:17:43
jaa just nu sitter jag bara o väntar på att pappa ska komma o ta över hilma här hemma. eller väntar, igentligen har jag 100000000 saker att göra men jag orkar inte.
hilma hade över 40 grader i natt, så jag har inte sovit särsklit mycket kan jag säga. Hon bara skaka gumman och orka knappt snutta på nappen, nu har hon lite över 38 men har endå feber, men nu klarar hon va uppe o leka lite iaf. gnällig är hon men en annan orkar ju inte ens gå upp ur sängen när man har feber.

bara en dag kvar innan julafton =)

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Bara en dag kvar sen är de julafton och ni kommer hem!!Längtar efter er!!

2009-12-22 @ 23:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0