Ja jag vet, jag är ganska dålig på att uppdatera.

2009-08-01 @ 17:40:35
Har precis kommit hem från jobbet, har slängt i mig en pizza o sitter o jäser här framför datorn nu. Va mätt man blir av pizza igentligen.
I onsdags var vi ute i stegeborg o åt grillat vildsvin, det fanns mycket annat också o alltihopa va så himla gott. Vi åkte hem o sov i bottna efter maten o på torsdagen åkte jag ut till sanden till farmor där hon låg med husvagnen. Dennis o pappa åkte in till stan o hämta grejer till o tapetsera minsta syrrans rum med. Hilma var ju tvungen o prova sin nya baddräkt vi köpte till henne för några dagar sen. Vi köpte den mest för att de va kul, man skulle inte ha blöjan i egentligen men jag våga inte chansa på att hilma skulle klara hela bilresan till sanden utan.
När vi kom hem hjälpte jag till lite i rummet, plocka undan allting o tog bort spikar o drog dän tapet. Riktigt händig måste jag påstå hehe. Kände mig ungefär som hemmafixarna på tv:n byggslaget eller va de heter. hehe. Vi höll på med rummet hela torsdagen o så sov vi till fredagen o dennis fortsatte med rummet o jag tog hilma o gick o hälsa på mormor.
Blev lite fika (mariekex o cola :P) sen gick vi hem.
Igår hade ju alla vi i familjen namsdag (aa inte pappa förstås) plus att jag hade dubbelnamnsdag och så va de ju hilma första namsdag. Vi heter alla helene. Så på kvällen lagade pappa mat till oss o jag tog mig till o baka en paj.
Nåt som jag aldrig trodde jag skulle göra, men jag tänkte hur mycket kan gå fel. O pajen blev faktiskt god, även fast det va ja som har gjort den. ni förstår jag är inte så duktig på att baka, en gång skulle jag göra chokladbollar o ja hade väl i 1 liter socker ist för 1 dl som de ska va. O en annan gång baka jag kladdkaka som rann ut över hela köksön. Jag är inte så duktig men ibland lyckas jag.




Det är faktiskt samma märke som svenska landslaget har.

Kommentarer
Postat av: Sofie

På morgonen blir de ersättnig ibland gört beror på hur hungrig hon är. Sen andra måltiden äter hon mat på burk. Sen är de bara ersättning o sen på kvällen kan de bli gröt.. Men till alla måltider äter hon ersättning...

2009-08-01 @ 20:02:17
URL: http://mammapagang.blogg.se/
Postat av: Carro

Tisdagen e ju bäst för mig i så fall. Me hur lång tid tar d o göra naglar? Räcker d om ja kommer vid 12? Eller ska ja komma 11 till o me? Måste få ditt nummer oxå så jag hittar hem till er;) Puss o kram!

2009-08-02 @ 18:18:56
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Carro

O ja e verkligen KASS på o hitta gator i sörping:D Så gör dig beredd på att ja ringer:D Haha! Ja me tisdag kl 11 då. Mellan systemet o djurbergs. Blir toppen. Hoppas du har massa idéer nu oxå;p Syns på tisdag!

2009-08-03 @ 09:15:25
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0