läkarbesök

2009-08-27 @ 15:52:31
idag har jag varit uppe med hilma på läkar besök, ett sånt där besök man gör med jämna mellan rum. Allt var bra o han sa att hon va stark så han trodde hon skulle kunna sitta helt själv snart. 7430 g har hon gått upp till o 69 cm lång va hon.
Jag fattar inte vad det är som är så roligt med att veta vikten och längden, det är ju alltid roligt o se hur hon växer.
Efter besöket gick vi en promenad med malin, o gjorde av med alldeles för mycket pengar som vanligt.
Mamma har fått in ett nytt märke till affären som va hur fint som helst o jag kan ju inte låta bli att köpa till hilma. O de passa så bra eftersom vi ska fota oss nästa torsdag, o kläderna var lite röda så vi får se om det blir nåt julkort kanske?
vet att det låter tidigt med julkort, men jag fick ett present kort när jag fyllde år o de gick ut första oktober så jag måste ju passa på då.

Just nu håller jag på o lagar nån sorts gryta ala Elin. Jag vet allstå inte vad det är jag gör utan väntar på att smaka när allt är klart. Får hoppas det blir ätbart iallafall.

Kommentarer
Postat av: micaela

Din dotter föddes dagen efter mig :)

2009-08-27 @ 17:38:25
URL: http://ankbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0