En 18 års dag hon aldrig lär glömma

2009-08-11 @ 22:07:01

Är ute på landet hos mamma o pappa, sista gästen gick precis härifrån o äntligen kan man få lägga sitt huvud på kudden. Har bara varit vaken sen fem imorse, eller okej jag somna mellan sju o halv nio imorse men det har varit full fart på hela dagen. Vi åkte halv elva här hemmifrån o hämta julia, min syrra, som fyller 18 idag, vi skulle överraska henne att åka o titta på hundvalpar uppe i sthlm. Hon blev förstås överlycklig o väl där uppe gick det ju inte att slita sig i från de små söta filurerna som vanka omkring. Så otroligt söta, Julia fick veta där uppe att hon fick välja en av hundarna till sin egen o att hon fick lite bidrag av släkten till hunden, resten får hon betala själv. Hon valde ut en liten knubbig, lurvig sak o nu är det bara väntan till den 3 september då hon ska hämta den lilla.
Bilresan med hilma gick bra, trodde hon skulle bli helt galen men det var bara lite gnäll upp o lite gnäll neråt, men inte mycket. man kan ju nästan förstå att man inte vill sitta så som hon gör i flera timmar o att man blir rätt så uttråkad av att sitta i en bil hela dagen. Så det var helt klart godkänt av mig min duktiga lilla flicka.

Fick en förfrågan om 5 minuters metoden, den funkar faktiskt bra, hon somnar lätt när man lägger henne i spjälsängen, under dagen o på kvällen när man lägger henne. Men det är på natten hon är helt omöjlig då hjälper ingenting, men annars är hon jätte duktig.

Nu ska jag gå o sova, känner att kroppen behöver det efter en dag som denna. Bilder på hunden kommer orkar bara inte lägga upp dom nu.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni måste försöka göra 5-minutermetoden på natten också :)

2009-08-12 @ 07:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0